News

Sosyal Medyanın Markalar Üzerinde Etkisi

  • Fabrika İstanbul
  • 1505

Yüzyıllardır markaların pazarlama stratejileri yoğun rekabet ortamı içinde değişmekte, bulunduğu zamanın şartlarına göre yeniliğe ayak uydurmaktadır. Yeni pazarlama stratejilerinin ortaya çıkmasının yanı sıra kullanılan pazarlama araçlarının sayısı artmakta, bilgi ve teknolojinin gelişmesi ile iletişim araçları güçlenmektedir.

Read more

Limon Ağacı: Savaşın Sınırında İki Kadın

  • Fabrika İstanbul
  • 3236

Gerçek bir hikayeden yola çıkılarak senaryolaştırılan ve katıldığı hemen her festivalden ödülle dönen filmde, İsrail paranoyasının ulaştığı en son nokta, yoksul ve yalnız bir kadın aracılığıyla anlatılırken İsrail’in bir iç güvenlik meselesi haline getirdiği “limon ağaçları” da Filistin ile İsrail arasında yıllardır devam eden savaştan nasibini alıyor. Herkesin kendisini haklı gördüğü bu kavgada, en çok yarayı gene taraflar alıyor. Yönetmenliğini Eran Riklis’in yaptığı ve senaryosunu Filistinli gazeteci Suha Arraf’la birlikte yazdığı filmde, iki ülke arasındaki bu zorlu tarih, tarafsız ve eleştirel bir bakış açısıyla yansıtılmaya çalışılıyor.

Read more

Taş, Kağıt, Cam

  • Fabrika İstanbul
  • 3132

1971’de Michael S. Hart’ın ABD Bağımsızlık Bildirgesi’ni e-kitap formatına dönüştürmesiyle başlayan Gutenberg Projesi, bu yılın Ocak ayında 40. yılına girdi. Dijital dönüşümlerine Hart’ın öncülük ettiği e-kitapların sayısı hızla artmaya devam ederken, 2000’li yılların başlarında sabun köpüğü gibi önce büyüyüp hemen ardından patlayan işin ticari boyutuna ilgi ise, son iki yıldır en üst seviyesine çıkmış gibi görünüyor.

Read more

Ticari reklamcılık 147 yaşında

  • Fabrika İstanbul
  • 2810

İstanbul Ticaret Odası (İTO), “İlan-ı Ticaret-Resimli İlanlar Perspektifinde Osmanlı’dan Cumhuriyet’e İstanbul Ticaret Hayatı” kitabını yayınladı.

Read more

Hayal ve Hakikat

  • Fabrika İstanbul
  • 2520

İstanbul Modern, 16 Eylül 2011 – 22 Ocak 2012 tarihleri arasında düzenlenecek “Hayal ve Hakikat – Türkiye’den Modern ve Çağdaş Kadın Sanatçılar” sergisi ile, Türkiye’nin toplumsal ve kültürel dönüşümünü kadın sanatçıların üretimleri üzerinden gündeme getirmeyi amaçlıyor.

Read more